|
|
|
Deze Audi A7 hebben we voorzien van twee RVS sport einddempers, links en rechts met enkele sierstukken (PM2318). Deze Audi A7 hebben we voorzien van twee RVS sport einddempers, links en rechts met dubbele sierstukken (PM150740).
Deze Audi RS6 hebben we voorzien van twee RVS sport einddempers, links en rechts met de zwart gecoate dubbele sierstukken (PM150070BC), wat de auto nog stoerder maakt. De roffel van de V10 is nu ook lekker te horen. Deze Audi A1 hebben we voorzien van een RVS dubbel sierstuk (PM150070L). Deze Audi A1 hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een dubbel sierstuk (PM3442). Deze Audi A1 hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een enkel sierstuk (PM5590). Deze Audi A1 hebben we voorzien van een RVS sport einddempers met een dik dubbel sierstuk (PM6617S).
Deze Audi Q3 hebben we voorzien van een dubbele RVS sport uitlaat met links en rechts een enkel sierstuk (PM5418). Deze Audi Q3 hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een dubbel sierstuk (PM5648). Deze Audi Q3 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper en twee dubbele sierstukken (PM150739). Deze stoere Audi TT hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper en twee enkel sierstukken (PM5290). Deze Audi TT hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper en twee dubbel sierstukken (PM150740).
Deze Audi TT hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een dubbel sierstuk (PM150070L). Deze Audi TT hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een enkel passend sierstuk (PM2319). Deze Audi TT hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysator met einddemper en twee Porsche sierstukken. Diffuser is hiervoor aangepast voor 1 zonder uitsparingen erin en daarbij is deze in de kleur van de auto gespoten. Super strak geworden!
Deze Audi TT hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper en twee ovale sierstukken. Deze Audi A5 hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM150739L) op de bestaande einddemper. Deze Audi A5 hebben we de middendemper van verwijderd en vervangen voor een RVS buis en een RVS sport einddemper met een dubbel sierstuk (PM151214L) gemaakt voor een goed sportief geluid. Deze Audi A5 hebben we voorzien van twee dubbele RVS S5 sierstukken (PM150740) links en rechts op de bestaande einddempers. Deze Audi A5 hebben we voorzien van twee RVS sport einddempers met enkele sierstukken (PM5290). Deze Audi A5 hebben we voorzien van twee RVS sport einddempers met enkele sierstukken (PM5290). Deze Audi A5 hebben we voorzien van twee RVS sport einddempers met enkele sierstukken (PM5280) voor een sportiever uitlaatgeluid. sierstuk (PM6601).
Deze Audi A5 hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een enkel sierstuk (PM6601). Deze Audi A5 hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een dubbel sierstuk (PM150739L). Deze Audi A5 hebben we voorzien van twee RVS sierstukken (PM150740) lijkend op de S5, welke mooi meelopen met de bumper. Beide sierstukken zijn op maat gemaakt op de bestaande einddempers. Daarbij is een S5 diffuser gemonteerd.
Deze Audi A5 1.8 turbo hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met twee RVS sierstukken (PM150740) lijkend op de S5, welke mooi meelopen met de bumper. Hierbij hebben we de einddemper laten vervallen en vervangen voor RVS buis.
Deze Audi A5 hebben we voorzien van twee RVS sierstukken (PM150740) lijkend op de S5, welke mooi meelopen met de bumper. Beide sierstukken zijn op maat gemaakt op de bestaande einddempers. Daarbij is een S5 diffuser gemonteerd.
Deze Audi A5 hebben we voorzien van twee RVS einddempers met een lekker sportief uitlaatgeluid. En twee enkele sierstukken die aan alle kanten mooi meelopen met de bumper.
Deze Audi Q5 hebben we voorzien van twee RVS sport einddempers met enkele RVS sierstukken (PM5280). Deze Audi Q5 hebben we voorzien van twee enkele RVS sierstukken (PM5280), links en rechts op de bestaande einddemper. Deze Audi S5 hebben we voorzien van twee RVS sport einddempers voor een wat sportiever geluid met links en rechts een origineel dubbel sierstuk (PM150740). Deze Audi Q2 hebben we voorzien van een dubbele RVS sport uitlaat met links en rechts een dubbel sierstuk (PM150739). Deze Audi A8 (diesel) hebben we voorzien van twee RVS einddempers met twee dubbele sierstukken (PM150740).
Deze Audi A8 (bouwjaar 2005) hebben we voorzien van twee RVS sport einddempers met twee dubbele sierstukken voor een lekkere V8 roffel. Deze Audi A8 (bouwjaar 2001) met V8 motor hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met twee einddempers en twee sierstukken. Wat deze motor een mooi diep V8 uitlaatgeluid geeft.
↑ naar boven Deze Audi S4 hebben we voorzien van een compleet RVS sport uitlaatsysteem vanaf de voorpijpen met twee katvervangers (uitwisselbaar gemaakt voor de originele kats) en met twee einddempers, links en rechts met dubbele RVS sierstukken (PM150739).
Deze Audi S4 hebben we voorzien van twee RVS sport einddempers op maat gemaakt met twee nieuwe dubbele RVS sierstukken (PM2317-2CP). Bij deze Audi S4 hebben we (2x) twee RVS sport einddempers op maat gemaakt met twee nieuwe RVS sierstukken. De ronde dempers zorgen voor een donker lekker sportief V8 geluid. De ovale dempers zorgen voor een mooi, iets wat bescheiden, sportieve V8 klank.
Deze Audi RS3 hebben we voorzien van een complete RVS uitlaat vanaf de katalysator met alleen een einddemper met een dubbel sierstuk (PM5580-2CPL) . Deze Audi RS3 hebben we voorzien van geen einddemper voor een lekker grof 5 cilinder sportgeluid en met een dik dubbel sierstuk (PM6617S) . Deze Audi Q7 hebben we voorzien van twee dubbele RVS sierstukken (PM150739) links en rechts op de bestaande einddemper. Deze Audi Q7 hebben we voorzien van twee eigen Akrapovic sierstukken op de bestaande einddemper. Deze Audi Q7 hebben we voorzien van twee dikke RVS ronde sierstukken (PM5418) op de bestaande einddemper. Deze Audi Q7 hebben we voorzien van twee RVS dubbele sierstukken (PM151103) op de bestaande einddemper. Bij deze Audi Q7 hebben we de middendemper verwijderd en daarvoor in de plaats twee RVS middendemper vervangers (in de vorm van rechte RVS buis) op maat gemaakt. Naast de ABT einddemper zorgt dit voor een sportief uitlaatgeluid. Deze Audi RS5 hebben we voorzien van twee RVS sport einddempers, links en rechts met de originele RS5 sierstukken er weer terug op. Deze Audi A3 hebben we voorzien van een dubbele RVS sport uitlaat met links en rechts een dubbel sierstuk (PM2317-2CP). Deze Audi A3 hebben we voorzien van een RS3 look met een dubbele RVS uitlaat met links en rechts een dubbel sierstuk (PM5648). Deze Audi A3 hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM150739L) op de bestaande einddemper. Deze Audi A3 hebben we voorzien van een RVS einddemper met een dubbel sierstuk (PM3442S). Deze Audi A3 hebben we voorzien van een dubbel RVS uitlaat met einddemper en links en rechts dubbele sierstukken (PM150739). Deze Audi A3 hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM5580-2L) op de bestaande einddemper. Deze Audi A3 hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM150739L) op de bestaande uitlaat. Deze Audi A3 hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een dubbel sierstuk (PM150739L). Deze Audi A3 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper en twee enkele sierstukken (PM5290).
Deze Audi A3 hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM5648) op de bestaande einddemper. Deze Audi A3 hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een dubbel RVS sierstuk (PM150070L). Deze Audi A3 hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een dubbel RVS sierstuk (PM150739L). Deze Audi A3 hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM150739L) op de bestaande einddemper netjes in de bumper verwerkt. Deze Audi A3 hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een dubbel sierstuk (PM150070L). Deze Audi A3 hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem met sportkat en sport midden- en einddemper en een enkel sierstuk (PM2319).
Deze Audi A3 hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysator met het eindstuk dubbel, links en rechts een enkel rond sierstuk (PM5280). Deze Audi A3 hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM150739L) op de bestaande uitlaat. Deze Audi A3 hebben we voorzien van een dubbele RVS sierstuk (PM150070BCL). Het sierstuk is zwart gecoat waardoor het goed bij de auto past.
Deze nieuwe Audi A3 hebben we voorzien van een dubbele RVS sierstuk (PM150739L).
Deze Audi A3 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper en twee enkele sierstukken (PM2317). Deze Audi A3 hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een dubbel sierstuk (PM6616S1). Deze Audi A3 hebben we voorzien van een dubbele RVS sierstuk (PM150070L) op de bestaande einddemper. Deze Audi A3 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper en twee ovale sierstukken.
Deze Audi A3 hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysator met midden- en einddemper en achter dubbel met twee sierstukken. Voor het dubbele eindstuk hebben een diffuser gemonteerd met twee uitparingen (links en rechts). Deze klassieke Audi Coupe Quattro hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf voorpijp met midden- en einddemper en een op maat gemaakt origineel ogend dubbel sierstuk. Deze stoere Audi Coupe hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf voorpijp zonder katalysator met midden- en einddemper en een dubbel sierstuk (PM150070L). Deze Audi S3 hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysator zonder dempers voor een bruut uitlaatgeluid en links en rechts een dubbel sierstuk (PM5580-2).
Deze Audi S3 hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysators met midden- en einddemper en achter dubbel met twee sierstukken. Deze Audi A6 (bouwjaar 2014) hebben we voorzien van twee dikke dubbele RVS sierstukken (PM150740), links en rechts op de bestaande einddempers. Deze Audi A6 (bouwjaar 2013) hebben we voorzien van twee dubbele RVS sierstukken (PM150739), links en rechts op de bestaande einddempers voor een RS6 look. Deze Audi A6 (bouwjaar 2014) hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts een demper en een enkel sierstuk (PM151155), originele look. Deze Audi A6 (bouwjaar 2014) hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts een demper en een dubbel sierstuk (PM5648). Deze Audi A6 (bouwjaar 2011) hebben we voorzien van twee dubbele RVS sierstukken (PM150739), RS look.
Deze Audi A6 (bouwjaar 2013) hebben we voorzien van twee enkele RVS sierstukken (PM2317), welke net even wat groter zijn als standaard. Deze Audi A6 (bouwjaar 2011) hebben we voorzien van twee sport einddempers met dubbele S6 sierstukken (PM150739). Deze Audi A6 (bouwjaar 2012) hebben we voorzien van twee RVS sierstukken (PM2317-2CP) op de bestaande einddempers, links en rechts. Deze Audi A6 (bouwjaar 2011) hebben we voorzien van twee RVS sierstukken (2x PM5570) op de bestaande einddemper aan 1 kant. Deze Audi A6 (bouwjaar 2010) hebben we voorzien van twee S6 sierstukken en hierbij hebben we de einddempers links en rechts verwijderd. Het is een diesel maar kreeg toch een iets zwaarder geluid. Deze Audi A6 (bouwjaar 2007) hebben we voorzien van twee S6 sierstukken op de bestaande einddempers. Deze Audi A6 2.0 turbo (bouwjaar 2008) hebben we voorzien van een S6 uiterlijk d.m.v. het dubbele RVS uitlaatsysteem met twee einddempers en twee S6 sierstukken.
Deze Audi A6 (bouwjaar 2004) hebben we voorzien van twee RVS sierstukken op de bestaande einddempers. Deze Audi A6 (bouwjaar 1999) hebben we voorzien van een RVS einddemper met sierstuk aan de originele kant. Deze Audi A6 hebben we voorzien van twee enkel ronde sierstukken op de bestaande einddempers i.p.v. de twee diesel bochten naar beneden toe. Bij deze Audi 200 turbo hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de voorpijp met twee grote dempers voor een beschaafd sportief geluid. Geen sierstuk, maar zoals origineel een pijpje naar beneden toe. Deze Audi 80 hebben we eerst voorzien van een RVS middenstuk waarbij we de middendemper weggelaten hebben voor een sportiever uitlaatgeluid met een originele einddemper. Later hebben we de einddemper ook op maat gemaakt met een mooi RVS sierstuk. Wat het uiterlijk van de auto zeker ten goede komt.
Deze Audi RS4 hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysator met midden- en einddemper en een dik eindsierstuk. Deze Audi RS4 hebben we voorzien van een compleet dubbel RVS uitlaatsysteem in 63.5mm naast elkaar naar achteren toe. Aangesloten op eigen einddemper welke er al onder zat. Strakke passing, maar wel een mooi stukje maatwerk!
Deze Audi 100 hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de voorpijp met midden- en einddemper en een dubbel sierstuk. Deze Audi A4 hebben we voorzien van een compleet dubbel RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysatorene met twee middendempers en 2 sport einddempers en links en rechts een enkel sierstuk (PM2317).
Deze Audi A4 hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een dubbel sierstuk (PM151214L). Deze Audi A4 hebben we voorzien van twee RVS sport einddempers met links en rechts enkele sierstukken (PM5590). Deze Audi A4 diesel hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat zonder einddempers met links en rechts enkele sierstukken (PM2319). Deze Audi A4 hebben we voorzien van twee RVS einddempers met enkele sierstukken (PM5290). Deze Audi A4 hebben we voorzien van twee enkele RVS sierstukken, links en rechts op de bestaande einddempers (PM5290). Deze Audi A4 hebben we voorzien van twee RVS sport einddempers met links en rechts een enkel rond sierstuk (PM151155) dat mooi meeloopt naar opzij en beneden.
Deze Audi A4 hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een dubbel sierstuk (PM150739L). Deze Audi A4 (bouwjaar 2016) hebben we voorzien van een dubbel sierstuk (PM150739L). Deze Audi A4 (bouwjaar 2016) hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met twee dikke bochten als eindsierstukken zoals origineel. Deze nieuwe Audi A4 (bouwjaar 2016) hebben we voorzien van een dubbel zwart sierstuk (PM150739BCL).
Deze Audi A4 (bouwjaar 2013) hebben we voorzien van twee RVS sport einddempers, links en rechts een enkel sierstuk (PM5290). Deze Audi A4 (bouwjaar 2013) hebben we voorzien van twee RVS einddemper vervangende buizen met links en rechts een enkel sierstuk (PM5290). Deze Audi A4 (bouwjaar 2002) hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de voorpijp met middendemper en links en rechts een einddemper met enkel sierstuk (PM2318). Deze Audi A4 (bouwjaar 2008) hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM150739L) op de bestaande einddemper. Deze Audi A4 (bouwjaar 2002) hebben we voorzien van links en rechts een RVS einddemper met dubbele sierstukken, S4 look (PM150739). Deze Audi A4 (bouwjaar 2006) hebben we voorzien van twee RVS sierstukken (PM5648) en daarbij de einddempers laten vervallen dit kan omdat het een diesel is. Deze Audi A4 (bouwjaar 2007) hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met twee einddempers met dubbel sierstuk zoals de S6.
Deze Audi A4 (bouwjaar 1996) hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper en twee nieuwe RVS sierstukken. Op vriendelijk verzoek van Harry (de eigenaar) staat deze zeer mooie Audi A4 TDI (bouwjaar 2006) nu ook op onze website. Met name ook voor de S4 deurlijsten. Wij hebben zijn A4 voorzien van een dubbele RVS uitlaat met twee sierstukken en zonder einddemper.
Deze Audi A4 (bouwjaar 2002) hebben we voorzien van twee nieuwe RVS sierstukken op de bestaande einddempers.
Deze originele Audi RS2 (welke samen met Porsche is opgebouwd) hebben we voorzien van een RVS einddemper met sierstuk. Deze stoere Audi Cabrio hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf voorpijp met midden- en einddemper en een dubbel sierstuk (PM150070L). Deze uit de serie Magnum komende Audi V8 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met twee open einddempers en twee sierstukken. |
© PM Performance 12-2008   |  Al onze prijzen zijn inclusief BTW   |  Afbeeldingen en prijzen zijn onder voorbehoud van type fouten |
  |