|
|
|
Deze Ford Mondeo hebben we voorzien van een RVS sport einddempers met enkel sierstuk (PM5418). Deze Ford Mondeo 6 cilinder hebben we voorzien van een twee RVS einddempers met enkele sierstukken (PM5290). Deze Ford Mondeo hebben we voorzien van een twee RVS einddempers met enkele sierstukken (PM5280). Deze Ford Mondeo hebben we voorzien van een RVS sport einddemper aangesloten op de originele eindsierstukken in de bumper. Deze Ford Mondeo (bouwjaar 2008) hebben we voorzien van twee bescheiden RVS sierstukken (PM5570) op de bestaande einddempers links en rechts. Deze Ford Mondeo (bouwjaar 2004) hebben we voorzien van twee RVS sierstukken (PM5280) op de bestaande einddempers. Deze Ford Mondeo (bouwjaar 2011) hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts een RVS einddempers en ovaal sierstuk (PM5706). Deze Ford Mondeo (bouwjaar 2007) hebben we voorzien van twee mooie RVS sierstukken op de bestaande einddempers links en rechts. Deze Ford Mondeo (bouwjaar 2004) hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts een einddemper en per kant een dik sierstuk.
Deze Ford Mondeo (bouwjaar 2009) hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper en twee ovale sierstukken. Deze Ford Mondeo (bouwjaar 2008) hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper en twee ronde sierstukken. En een lekker sportief uitlaatgeluid. Deze Ford Mondeo (bouwjaar 2008) met een Duratec 2.0 16V motor hebben we voorzien van een sportief klinkende dubbele RVS uitlaat met einddemper en twee dubbel ovale sierstukken. Deze Ford Mondeo (bouwjaar 1999) hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper en twee sierstukken. Deze Ford Kuga van 2024 hebben we voorzien van twee dubbele RVS sierstukken (PM150739) op de bestaande einddemper. Deze Ford Kuga hebben we voorzien van twee mooie dubbele RVS sierstukken (PM6670) op de bestaande einddemper. Deze Ford Kuga hebben we voorzien van twee mooie RVS sierstukken (PM5280) op de bestaande einddemper. Deze Ford F100 hebben we voorzien van een compleet dubbel RVS uitlaatsysteem met twee sport dempers voor een mooi sportief geluid. Deze Ford KA hebben we voorzien van een RVS einddemper met een dubbel sierstuk (PM6670). Deze Ford Mustang hebben we voorzien van een compleet dubbel RVS uitlaatsysteem vanaf de twee katalysatoren met twee uitlaten naar achteren toe, zoals de GT ook heeft, met twee sport einddempers en enkele sierstukken (PM5280).
Deze nieuwe Ford Mustang hebben we voorzien van twee RVS einddempers met lisnk en rechts een sierstuk (PM5418).
Deze Ford Mustang hebben we voorzien van RVS einddemper met een passend rond ovaal sierstuk (PM2317). Deze Ford Mustang (bouwjaar 1980) hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf het spruitstuk met midden- en einddemper met bochtje naar benenden zoals origineel.
Deze Ford Mustang GT (bouwjaar 2005) hebben we voorzien van twee RVS sport einddempers met links en rechts een dik rond sierstuk. Voor een sportievere Amerikaanse klank.
Deze Ford Mustang (bouwjaar 2007) hebben we voorzien van dubbele RVS uitlaat met links en rechts een RVS sport einddemper met sierstuk. Deze Ford Mustang V6 (bouwjaar 1995) hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de voorpijp met 1 demper en het eindstuk dubbel met twee Amerikaanse sierstukken. Dit uitlaatsysteem heeft een lekkere diepe Amerikaanse klank.
Deze Ford F150 hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem met sport demper en links en rechts een amerikaans sierstuk (PM2026). Deze Ford F150 hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem met sport demper en links en rechts een amerikaans dik sierstuk (PM2026) lekker eigenwijs onder de bumper uit.
Deze Ford F150 hebben we voorzien van een RVS uitlaat zonder demper maar met een mooi passend sierstuk na het achterwiel (PM2016). Deze luxe Ford F150 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met sportdemper en links en rechts een passend sierstuk na de achterwielen (PM2016).
Deze Ford Thunderbird hebben we voorzien van twee RVS sport einddempers zonder eindsierstukkenm, zoals origineel. Deze Ford Sierra hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de voorpijp met midden- en einddemper en een enkel sierstuk (PM5570). Deze Ford C-Max hebben we voorzien van een RVS sierstuk (PM5280) passend in de bumper gemaakt en op de bestaande einddemper aangesloten. Deze Ford C-Max hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper en links en rechts een ovaal sierstuk (PM2319). Deze Ford Ranger hebben we voorzien van een enkel RVS sierstuk (PM5417) op de bestaande uitlaat. Deze Ford Ranger hebben we voorzien van een RVS sport demper tussen de bestaande uitlaatpijp en een dubbel eindsierstuk (PM6617S). Deze Ford Granada hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat zonder einddemper voor een lekker sportief geluid en met links en rechts een eindsierstuk.
Deze Ford F250 Pick Up hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de voorpijpen met twee RVS truckpipes door de laadbak heen en links en rechts langs de cabine omhoog met twee RVS dempers.
Deze Ford F250 Pick Up met een V8 diesel motor hebben we voorzien van twee RVS truckpipes door de laadbak heen langs de cabine omhoog met twee RVS dempers.
Deze Ford S-Max hebben we voorzien van twee RVSs sport einddempers links en rechts met enkele RVS sierstukken (PM151150) passend in de achterbumper. Deze Ford S-Max hebben we voorzien van twee enkele RVS sierstukken (PM5280) op de bestaande einddemper. Deze Ford S-Max hebben we voorzien van een enkel RVS sierstuk (PM5290) op de bestaande einddemper. Deze Ford S-Max hebben we voorzien van twee RVS sport einddempers, links en rechts met een sierstuk (PM2317). Deze nieuwe Ford Puma hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met dubbel sierstuk (PM6616). Deze Ford Puma hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met dubbel sierstuk (PM6616S). Deze Ford Puma hebben we voorzien van een RVS einddemper met sierstuk. Deze Ford Cougar met een V6 motor hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met twee einddempers en twee sierstukken.
Deze Ford Escort hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper en links en rechts een sierstuk (PM5607). Deze Ford Escort hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem met einddemper en sierstuk. Dit systeem heeft geen middendemper voor een nog sportiever uitlaatgeluid. Deze Ford Focus hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts een dubbel sierstuk (PM150739L) op de bestaande einddemper. Deze Ford Focus hebben we voorzien van een dubbele RVS sport uitlaat met een einddemper met klep erin voor eenn sportief geluid en nagenoeg origineel geluid af te kunnen wisselen met links en rechts een enkel sierstuk (PM5290). Deze nieuwe Ford Focus hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat op de bestaande einddemper met links en rechts een dubbel RVS sierstuk (PM150739). Deze Ford Focus hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts een enkel RVS sierstuk (PM5590) netjes ingesneden in de achterbumper. Deze Ford Focus hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts een dubbel RVS sierstuk (PM5648). Deze Ford Focus hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts een enkel RVS sierstuk (PM5590). Deze Ford Focus hebben we voorzien van een enkel RVS sierstuk (PM5418) op de bestaande uitlaat. Deze Ford Focus hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper en links en rechts een enkel sierstuk (PM5280).
Deze nieuwe Ford Focus hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysator met twee middendempers, een einddemper en links en rechts een enkel sierstuk (PM5290).
Deze Ford Focus hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysator met midden- en einddemper en een enkel sierstuk (PM5280). Deze Ford Focus ST hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met het originele eindsierstuk. Deze Ford Focus hebben we voorzien van een dubbel RVS uitlaat met links en rechts een enkel sierstuk (PM5280). Deze Ford Focus hebben we voorzien van een dubbel RVS uitlaat met links en rechts een enkel sierstuk (PM2319). Deze Ford Focus hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM5648) pas gemaakt op de huidige einddemper. Deze Ford Focus hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een mooi passend dubbel sierstuk (PM150070L). Deze Ford Focus hebben we voorzien van een RVS einddemper met enkel sierstuk op maat gemaakt in de achterbumper. Deze Ford Focus hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met twee sierstukken. De originele einddemper hangt nog voor de achteras. Deze Ford Focus hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met twee sierstukken. De originele einddemper hangt nog voor de achteras. Deze Ford Fiesta hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een dubbel sierstuk (PM3442). Deze Ford Fiesta hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een enkel sierstuk (PM5290). Deze Ford Fiesta hebben we voorzien van een dubbele RVS sport uitlaat met een einddemper en links en rechts een enkel sierstuk (PM5590). Deze Ford Fiesta hebben we voorzien van een dubbele RVS sport uitlaat met een einddemper en links en rechts een enkel sierstuk (PM5590). Deze Ford Fiesta hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een enkel sierstuk (PM5317). Deze Ford Fiesta hebben we voorzien van een RVS einddemper met een enkel sierstuk (PM2317). Deze Ford Fiesta hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met een sportdemper en links en rechts een dubbel sierstuk (PM3442). Deze Ford Fiesta hebben we voorzien van een dubbele RVS sierstuk (PM150070L) op de bestaande einddemper. Deze Ford Fiesta hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een enkel sierstuk (PM2317). Deze Ford Fiesta hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper en links en rechts een enkel sierstuk (PM5603). Deze Ford Fiesta hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een dubbel sierstuk (PM5648). Deze Ford Fiesta hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysator met midden- en einddemper en een dubbel sierstuk (PM151214L). Deze Ford Fiesta hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper en twee enkel RVS sierstukken (PM2317), zoals de RS versie ook heeft. Deze Ford Fiesta hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper en twee ovale sierstukken (PM2318). Deze Ford Fiesta TDI nu klinkend als de GT versie, nadat we hem hebben voorzien van een dubbele RVS uitlaat zonder de einddemper met twee sierstukken.
Deze Mercury XR4 turbo (eigenlijk geen Ford...) hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de voorpijp met alleen een middendemper en sierstuk.
Deze voor de autoshows gebouwde Ford Probe hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysator met midden- en einddemper en achter dubbel met twee sierstukken.
Deze nette Ford Probe hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysator met midden- en einddemper en sierstuk. Deze Ford Transit hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat op de bestaande uitlaat met links en rechts een enkel sierstuk (PM6601). Deze Ford Transit bouwjaar 2008) hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf het roetfilter met demper en dik sierstuk. Deze Ford Transit Camper (bouwjaar 2000) hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de voorpijp met midden- en einddemper en achter dubbel met twee sierstukken.
Deze hardwerkende klassieker, Ford Transit V4 (bouwjaar 1970), hebben we verwent met een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de spruitstukken met midden- en einddemper en klassiek sierstuk.
Deze Ford Transit Connect hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de voorpijp met alleen een middendemper en geen sierstuk. |
© PM Performance 12-2008   |  Al onze prijzen zijn inclusief BTW   |  Afbeeldingen en prijzen zijn onder voorbehoud van type fouten |
  |