|
|
|
Deze Toyota Auris hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper en links en rechts een enkel sierstuk (PM5706). Deze Toyota Auris hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysator met midden- en einddemper en het eindstuk dubbel met twee sierstukken (PM5706) voor een sportiever geluid en uiterlijk. Deze Toyota BB hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysator met midden- en einddemper en een enkel rond sierstuk.
Deze Toyota Picnic hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysator met midden- en einddemper en een enkel sierstuk (PM2318). Deze Toyota CHR hebben we ook voorzien van een dubbele RVS uitlaat op de bestaande einddemper met twee ronde sierstukken (PM5280). Deze Toyota CHR hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat op de bestaande einddemper met twee sierstukken (PM6601). Deze Toyota Tundra hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts een enkel sierstuk (PM5280). Deze stoere Toyota Tundra hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysator met sportdemper en het eindstuk dubbel met twee dubbele sierstukken (PM6617S).
Deze Toyota FJ Cruiser hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem met sport demper en links en rechts een enkel sierstuk (PM5418). Deze Toyota FJ Cruiser hebben we voorzien van een RVS sport demper met een enkel sierstuk (PM2016). Deze Toyota Prius hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat op de bestaande einddemper met links en rechts een sierstuk (PM2318). Deze Toyota Prius (oude type) hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM5646BS) op de bestaande einddemper voor een sportiever uiterlijk van de auto. Deze Toyota Prius (nieuwe type) hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM5646BS) op de bestaande einddemper.
Deze Toyota Urban Cruisers hebben we beide voorzien van een dubbel RVS sierstuk voor een sportiever uiterlijk van de auto. Deze Toyota IQ hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk voor een sportiever uiterlijk van de auto. Deze Toyota RAV4 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat zonder einddemper met links en rechts een enkel sierstuk (PM151150). Deze Toyota RAV4 hebben we voorzien van een RVS buis i.p.v. de originele einddemper voor ietsjes meer geluid en een mooi dubbel sierstuk (PM5648). Deze Toyota RAV4 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat op de bestaande einddemper met links en rechts een dubbel sierstuk (PM150740). Deze Toyota RAV4 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts een enkel sierstuk (PM5416). Deze Toyota RAV4 hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysator met twee goed dempende dempers en geen sierstuk zichtbaar zoals origineel. Deze Toyota RAV4 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper en twee dikke dubbele sierstukken (PM6617S). Deze Toyota RAV4 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper en twee dubbele sierstukken (PM6616S). Deze Toyota RAV4 hebben we voorzien van een RVS einddemper met sierstuk. Deze Toyota RAV4 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper en twee sierstukken. Deze Toyota 4Runner hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de voorpijp met 2 dempers een enkel sierstuk (PM5570).
Deze Toyota GR86 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts een dubbel sierstuk (PM150070). Deze Toyota Aygo hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een dubbel sierstuk (PM5648). Deze Toyota Aygo hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een zwart gecoat dubbel sierstuk (PM150070BCL). Deze nieuwe Toyota Aygo hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper met twee dubbele sierstukken (PM5648).
Deze Toyota Aygo hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper met twee enkele sierstukken (PM2318). Dit geeft de Aygo een sportieve look. Deze Toyota Aygo hebben we voorzien van een RVS einddemper met een sierstuk (PM2318) in het midden van de achterbumper en een mooi beschaafd sportief geluid.
Deze Toyota Aygo hebben we voorzien van een RVS einddemper en sierstuk, welke in het midden van de achterbumper uitkomt. Deze Toyota Yaris Hybrid hebben we voorzien van een enkel RVS sierstuk (PM2318) op de bestaande einddemper voor een wat sportiever uiterlijk. Deze Toyota Yaris hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem met sportkat en midden- en einddemper en een enkel sierstuk (PM2318).
Deze Toyota Yaris hebben we voorzien van een enkel RVS sierstuk (PM5417) op de bestaande einddemper. Deze Toyota Yaris hebben we voorzien van een RVS einddemper met een dubbel sierstuk. Deze Toyota Yaris hebben we voorzien van een RVS einddemper met een enkel sierstuk (PM5280). Deze Toyota Yaris hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat op de bestaande einddemper met twee sierstukken. Deze Toyota MR2 (bouwjaar 1985) hebben we voorzien van een RVS einddemper met een dubbel origineel sierstuk. Deze Toyota MR2 (bouwjaar 2001) hebben we voorzien van twee dubbele RVS sierstukken (PM150070) op al bestaande dubbele uitlaat. Deze Toyota MR2 (bouwjaar 2001) hebben we voorzien van een RVS sierstuk (PM5280) op de bestaande einddemper. Deze Toyota MR2 (bouwjaar 2000) hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper en twee dubbele RVS sierstukken (PM2318-2CP). Deze Toyota MR2 (bouwjaar 1999) hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met twee RVS sierstukken. (dit is gemaakt met de MR2 pasklare uitlaat). Deze Toyota MR2 (bouwjaar 1985) hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de voorpijp met flexibel stuk, midden- en einddemper en achter dubbel met twee sierstukken, door ons op maat gemaakt. Deze Toyota Supra hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem met midden- en einddemper en een passend dubbel sierstuk (PM6616S). Deze Toyota Carina hebben we voorzien van een RVS Sportkat voor een betere doortroming van de uitlaatgassen en met de helft aan cellen als bij een standaard katalysator. Deze Toyota Verso hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysator met een midden- en einddemper zonder sierstuk en zo stil mogelijk gemaakt qua geluid. Deze Toyota Verso hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper en twee sierstukken.
Deze Toyota Starlet hebben we voorzien van een compleet RVS sport uitlaatsysteem met midden- en einddemper en enkel sierstuk (PM5590). Deze Toyota Starlet hebben we voorzien van een RVS sport einddemper en dubbel zelf gemaakt sierstuk. Deze Toyota Starlet hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem met middendemper, einddemper en enkel sierstuk (PM5280). Deze Toyota Starlet hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk voor een sportiever uiterlijk van de auto. Deze Toyota Paseo hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem met midden- en einddemper en sierstuk. Deze Toyota Camry hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM5648) op de bestaande einddemper voor een sportiever uiterlijk. Deze Toyota Camry hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de voorpijp met katvervanger (Twister), midden- en einddemper en sierstuk.
Deze Toyota Celica hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een Japstyle eindsierstuk. Deze Toyota Celica hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de voorpijp met flexibel stuk en midden- en einddemper en een dubbel sierstuk (PM150070L). Deze Toyota Celica hebben we voorzien van een RVS einddemper met een enkel sierstuk (PM5570). Deze Toyota Celica hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem met midden- en einddemper en een enkel sierstuk (PM5607). Deze Toyota Celica hebben we voorzien van een RVS einddemper met twee dempers en een enkel sierstuk (PM5607). Deze Toyota Celica hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM5648) op de bestaande einddemper. Deze Toyota Celica hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een dubbel sierstuk (PM5648). Deze Toyota Celica hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper en twee passende sierstukken voor de achterbumper. Deze klassieker, Toyota Celica GT 1977, hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de voorpijp met midden- en einddemper en sierstuk.
Deze Toyota Celica hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysator met midden- en einddemper en sierstuk. Deze Toyota Celica hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met een mooie splitsing na de achteras naar links en rechts een sierstuk. Voor een sportiever uitlaatgeluid hebben de einddemper die voor de achteras ligt ook vervangen. Deze Toyota Celica hebben we voorzien van een sportief RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysator met midden- en einddemper en sierstuk.
Deze Toyota Corolla (bouwjaar 2003) hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysator met midden- en einddemper en een enkel sierstuk (PM5417). Deze Toyota Corolla (bouwjaar 2006) hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysator met midden- en einddemper en links en rechts een enkel sierstuk (PM2317). Deze Toyota Corolla (bouwjaar 2006) hebben we voorzien van een RVS sport einddemper en sierstuk (PM5280). Deze Toyota Corolla (bouwjaar 2001) hebben we voorzien van een RVS sport einddemper en sierstuk. Deze Toyota Corolla (bouwjaar 1999) hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper en twee bijpassende dubbele sierstukken. Deze Toyota Corolla (bouwjaar 2005) hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysator met midden- en einddemper en het eindstuk dubbel, links en rechts een ovaal sierstuk netjes in de bumper verwerkt. Deze Toyota Corolla (bouwjaar 2005) hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk voor een sportiever uiterlijk. Deze Toyota Corolla (bouwjaar 2005) hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper en twee sierstukken. Deze snelle Toyota Corolla (bouwjaar 1997) hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de voorpijp met midden- en einddemper en een sierstuk. Deze Toyota Corolla hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met twee Japstyle einddempers.
Deze Toyota Corolla hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper en twee sierstukken.
Deze Toyota Landcruiser (bouwjaar 2000) hebben we voorzien van een RVS sport demper onder de auto en een mooi sierstuk (PM5417) aan het eind, voor een ander uiterlijk. Deze Toyota Landcruiser (bouwjaar 2016) hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met twee dubbele sierstukken (PM6617). Deze Toyota Landcruiser (bouwjaar 2011) hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met twee ovale sierstukken (PM6601). Deze Toyota Landcruiser (bouwjaar 1990) hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysator met een middendemper en een origineel eindpijpje. Deze Toyota Landcruiser (bouwjaar 1999) hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysator met een open midden- en einddemper en een mooi eindpijpje. Deze Toyota Landcruiser (bouwjaar 1991) hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de turbo met flexibel stuk, midden- en einddemper en sierstuk. |
© PM Performance 12-2008   |  Al onze prijzen zijn inclusief BTW   |  Afbeeldingen en prijzen zijn onder voorbehoud van type fouten |
  |