|
VOLKSWAGEN
VOLKSWAGEN GOLF 7
Deze Volkswagen Golf 7 hebben we voorzien van een dubbel RVS
sierstuk (PM150739L) op de bestaande einddemper.
Deze Volkswagen Golf 7 hebben we voorzien van een 4inch RVS sport uitlaatsysteem met 4 100mm sierstukken (PM55100) zonder dempers.
Deze Volkswagen Golf 7 station hebben we voorzien van een dubbele RVS
uitlaat met einddemper en links en rechts een dubbel sierstuk (PM150739).
Deze Volkswagen Golf 7 hebben we voorzien van een dubbele RVS
uitlaat met einddemper en links en rechts een enkel sierstuk (PM5417).
Deze Volkswagen Golf 7 hebben we voorzien van een dubbele RVS
uitlaat met einddemper en links en rechts een dubbel sierstuk (PM150739).
Deze Volkswagen Golf 7 hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met
een dubbel GTi sierstuk (PM150739L).
↑ naar boven
VOLKSWAGEN BEETLE
Deze Volkswagen Beetle hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met sport demper en
links en rechts een enkel sierstuk (PM5418).
Deze Volkswagen Beetle hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat op de bestaande einddemper met
links en rechts een enkel sierstuk (PM5290).
↑ naar boven
VOLKSWAGEN UP!
Deze Volkswagen Up! GTI hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met
links en rechts een enkel sierstuk (PM5280).
Deze Volkswagen Up! hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met
links en rechts een enkel sierstuk (PM5280), welke we mooi passend in de bumper gemaakt hebben.
Deze Volkswagen Up! hebben we voorzien van een dubbele RVS sierstuk
(PM150070L) op de bestaande uitlaat.
↑ naar boven
VOLKSWAGEN GOLF 6
Deze Volkswagen Golf 6 hebben we voorzien van een complete RVS uitlaat met einddemper en links en rechts een enkel sierstuk (PM5318), GTi look.
Deze Volkswagen Golf 6 hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een dubbel sierstuk (PM5648L).
Deze Volkswagen Golf 6 GTD hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat zonder
einddemper en links en rechts een enkel sierstuk (PM5580).
Deze Volkswagen Golf 6 diesel hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat zonder
einddemper en links en rechts een dubbel sierstuk (PM150739).
Deze Volkswagen Golf 6 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met
einddemper en links en rechts een enkel sierstuk (PM220-004).
Deze Volkswagen Golf 6 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met
links en rechts een sierstuk (PM5417) en een sport einddemper. De GTi look.
Deze Volkswagen Golf 6 hebben we voorzien van een RVS sierstuk op de bestaande
einddemper.
↑ naar boven
VOLKSWAGEN TIGUAN
Deze Volkswagen Tiguan hebben we voorzien van een dubbele RVS sport uitlaat met einddemper en links en rechts
een dubbel sierstuk (PM6617s). Ook hebben we een bypass klep gemonteerd voor nog meer geluid bij klep open.
Deze Volkswagen Tiguan hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met
een dubbel sierstuk (PM151214L).
Deze Volkswagen Tiguan hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met
een dubbel sierstuk (PM150739L).
↑ naar boven
VOLKSWAGEN GTE
Deze Volkswagen GTE hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met
een dubbel sierstuk (PM150739L).
↑ naar boven
VOLKSWAGEN EOS
Deze Volkswagen Eos hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met
links en rechts een enkel sierstuk (PM5280).
Deze Volkswagen Eos hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met
links en rechts een dubbel sierstuk (PM5648).
↑ naar boven
VOLKSWAGEN SCIROCCO
Deze Volkswagen Scirocco hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de voorpijpen
met midden- en einddemper en een enkel sierstuk (PM5570).
Deze Volkswagen Scirocco hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met sport einddemper
en links en rechts een dubbel sierstuk (PM5580-2CP).
Deze Volkswagen Scirocco hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met sport einddemper
en links en rechts een enkel sierstuk (PM5706).
Deze Volkswagen Scirocco hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met sport einddemper
en links en rechts een dubbel sierstuk (PM150739).
Deze Volkswagen Scirocco hebben we voorzien van een RVS einddemper met een dubbel sierstuk (PM150739L).
Deze Volkswagen Scirocco hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een "upturn" sierstuk.
↑ naar boven
VOLKSWAGEN GTD
Deze Volkswagen GTD hebben we voorzien van een dubbel RVS uitlaat met einddemper en links en rechts
een dubbel sierstuk (PM2317-2CP).
↑ naar boven
VOLKSWAGEN T-ROC
Deze Volkswagen T-ROC hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts een enkel sierstuk (PM5280).
Deze Volkswagen T-ROC hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met links en rechts een dubbel sierstuk (PM2317-2CP).
↑ naar boven
VOLKSWAGEN LUPO
Deze Volkswagen Lupo hebben we voorzien van een RVS sierstuk (PM6616S)
in het midden van de bumper.
↑ naar boven
VOLKSWAGEN GOLF 5
Deze Volkswagen Golf 5 hebben we voorzien een RVS sport einddemper met 2 enkele sierstukken in het midden, de R32 look, en een losse klep voor de einddemper voor extra geluid.
 |
 |
Deze Volkswagen Golf 5 hebben we voorzien een dubbele RVS uitlaat met sport einddemper en zonder middendemper
uitgevoerd met links en rechts een enkel sierstuk (PM5280) in de bumper.
 |
 |
Deze Volkswagen Golf 5 hebben we voorzien een RVS sport einddemper met
een dubbel sierstuk (PM150739L).
 |
 |
Deze Volkswagen Golf 5 hebben we voorzien een dubbele RVS sport uitlaat met
links en rechts een ovaal sierstuk (PM5607).
 |
 |
Deze Volkswagen Golf 5 hebben we voorzien een R32 look met een RVS sport einddemper met
twee sierstuk (PM5580) in het midden.
Deze super verlaagde Volkswagen Golf 5 tdi uit Belgie hebben we voorzien
van twee RVS sierstukken op de bestaande einddemper net zoals de GTi ze heeft.
Deze Volkswagen Golf 5 hebben we voorzien
van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de voorpijp met RVS Sportkat, midden- en einddemper en het eindstuk
dubbel met links en rechts een ovaal sierstuk (PM5607).
Deze twee Volkswagen Golf 5 GTi hebben we beide voorzien van een dikker RVS eindsierstuk
op de bestaande einddemper (links sierstuk PM151214, rechts sierstuk PM6616S1).
Deze Volkswagen Golf 5 hebben we voorzien van een dubbel RVS uitlaat
met twee sierstukken.
Deze Volkswagen Golf 5 hebben we voorzien van een RVS einddemper
met dubbel sierstuk, schuin meelopend met de bumper.
Deze Volkswagen Golf 5 diesel hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk
op de bestaande einddemper lijkend op de GTI versie tezamen met de GTI diffuser.
Deze Volkswagen Golf 5 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat
met einddemper en twee RVS sierstukken.
↑ naar boven
VOLKSWAGEN FOX
Deze Volkswagen Fox hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met
een dubbel sierstuk (PM5648) in de bumper ingesneden.
↑ naar boven
VOLKSWAGEN GOLF 4
Deze Volkswagen Golf 4 hebben we voorzien van een dubbel RVS
uitlaat sport einddemper en links en rechts een enkel rond sierstuk (PM5418) om zo de R32 style te maken.
 |
 |
Deze Volkswagen Golf 4 hebben we voorzien van een compleet RVS
uitlaatsysteem met sportkat, midden- en einddemper en een dik rond sierstuk (PM5418).
Deze Volkswagen Golf 4 hebben we voorzien van een compleet RVS
uitlaatsysteem met midden- en einddemper en een mooi dubbel sierstuk (PM150739L).
Deze Volkswagen Golf 4 hebben we voorzien van twee mooie RVS
pijpjes (PM150739L) en in de bumper ingesneden.
Deze Volkswagen Golf 4 hebben we voorzien van een RVS sport einddemper
met een enkel sierstuk (PM5417).
Deze Volkswagen Golf 4 V5 hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem
vanaf de katalysator inclusief midden- en einddemper. Hierbij hebben we het eindstuk dubbel gemaakt met
links en rechts een sierstuk (PM5417). De V5 roffel komt zo goed naar boven!
Deze Volkswagen Golf 4 hebben we voorzien van twee RVS sierstukken op de bestaande
einddemper.
Deze Volkswagen Golf 4 GTI hebben we voorzien van een RVS einddemper met dubbel sierstuk
aan 1 kant met een lekker sportief GTI uitlaatgeluid.
↑ naar boven
VOLKSWAGEN TOURAN
Deze Volkswagen Touran hebben we ook voorzien van een dubbele RVS
uitlaat met V-body einddemper en twee plat ovale sierstukken.
Deze Volkswagen Touran hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met
V-body einddemper en twee sierstukken links en rechts.
↑ naar boven
VOLKSWAGEN BORA
Deze Volkswagen Bora hebben we voorzien van een compleet
RVS uitlaatsysteem met sportkat, einddemper en een enkel eindsierstuk (PM5290).
 |
 |
Deze Volkswagen Bora hebben we voorzien van een
RVS sport einddemper met dubbel eindsierstuk (PM5648).
 |
 |
Deze Volkswagen Bora hebben we voorzien van een dubbele
RVS uitlaat met einddemper en twee sierstukken.
 |
 |
Deze Volkswagen Bora hebben we voorzien van een RVS einddemper met sierstuk.
↑ naar boven
VOLKSWAGEN TRANSPORTER T3
Deze Volkswagen Transporter T3 campeerwagen met een Golf 4 gti blok erin, hebben we voorzien van twee RVS dempers achter
elkaar aan de zijkant van de auto, omdat er achteraan geen ruimte was en om het geluid lekker stil te maken.
Deze Volkswagen Transporter T3 hebben we voorzien van twee RVS einddempers achter
elkaar. Dit om het geluid zo stil mogelijk te maken, bovendien is het een fraai uiterlijk aan de achterkant.
Deze wagen is nu bijna nog stiller als origineel.
↑ naar boven
VOLKSWAGEN TOUAREG
Deze Volkswagen Touareg hebben we voorzien van twee enkele
RVS sierstukken (PM2318) op de bestaande einddemper.
Deze Volkswagen Touareg hebben we voorzien van twee
RVS sierstukken (PM8701S) op de bestaande einddemper, welke de auto het uiterlijk van de
V10 uitvoering geven.
Deze Volkswagen Touareg hebben we voorzien van twee dubbele
RVS sierstukken (PM5648) op de bestaande einddemper.
Deze Volkswagen Touareg hebben we ook voorzien van twee ovale RVS sierstukken
(PM5603) op de bestaande einddemper.
Deze Volkswagen Touareg hebben we voorzien van twee ovale RVS sierstukken (PM5706)
op de bestaande einddemper.
Deze Volkswagen Touareg hebben we voorzien van twee nieuwe RVS sierstukken (PM6601)
op de bestaande einddemper. Zo behoud men het uitlaatgeluid, maar veranderd wel het uiterlijk van
de auto.
↑ naar boven
VOLKSWAGEN GOLF 3
Deze Volkswagen Golf 3 Cabrio hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een dubbel sierstuk (PM150070L).
Deze Volkswagen Golf 3 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat op de
bestaande einddemper met twee dubbele sierstuk (PM5648).
Deze Volkswagen Golf 3 hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem
vanaf de katalysator en met het eindstuk dubbel, links en rechts een ovaal sierstuk (PM5706R).
↑ naar boven
VOLKSWAGEN CADDY
Deze Volkswagen Caddy hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met twee dubbele sierstukken (PM5648).
Deze Volkswagen Caddy hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met 2 sierstukken (PM5317)
in het midden van de achterbumper met een sport demper.
Deze Volkswagen Caddy hebben we voorzien van een mooi dubbel RVS
sierstuk (PM150739L).
Deze Volkswagen Caddy (benzine) hebben we voorzien van een compleet RVS
uitlaatsysteem vanaf de katalysator met een midden- en einddemper en een sierstuk, netjes in de bumper
verwerkt. De uitlaat heeft een mooi typisch Volkswagen geluid.
Deze Volkswagen Caddy hebben we voorzien van een RVS
einddemper met een enkel sierstuk.
Deze lage retro Volkswagen Caddy hebben we voorzien van een compleet RVS
uitlaatsysteem vanaf de katalysator met alleen een einddemper en het sierstuk in het midden van
de bumper uitgesneden voor een nog strakker uiterlijk.
↑ naar boven
VOLKSWAGEN CORRADO
Deze Volkswagen Corrado hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem met alleen een einddemper voor een lekker
sportief geluid en een sierstuk (PM2319).
Deze Volkswagen Corrado VR6 hebben we voorzien van een RVS einddemper met een
sierstuk (PM5706). De auto heeft nu een zeer gave VR6 rofffel!
Deze Volkswagen Corrado hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysator
met midden- en einddemper en sierstuk.
Deze Volkswagen Corrado VR6 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat
met einddemper en twee sierstukken voor een mooie VR6 roffel.
↑ naar boven
VOLKSWAGEN JETTA
Deze Volkswagen Jetta hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM150739L) op de bestaande einddemper.
Deze Volkswagen Jetta hebben we voorzien van compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de voorpijp met midden- en einddemper
zonder sierstuk zoals origineel.
Deze Volkswagen Jetta hebben we voorzien van dubbel RVS
sierstuk (PM150070L) op de bestaande einddemper voor een sportiever uiterlijk.
Deze op leeftijd zijnde Volkswagen Jetta hebben we voorzien van een compleet RVS
uitlaatsysteem vanaf de katalysator met alleen een einddemper en buis als sierstuk.
↑ naar boven
VOLKSWAGEN POLO
Deze Volkswagen Polo hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een dubbel sierstuk (PM6616s).
 |
 |
Deze Volkswagen Polo hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met een sport einddemper en links en rechts een enkel sierstuk (PM5590).
 |
 |
Deze Volkswagen Polo hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met een sport einddemper en links en rechts een enkel sierstuk (PM5290).
 |
 |
Deze Volkswagen Polo Crosspolo hebben we voorzien van een RVS sport einddemper en een enkel sierstuk (PM5417).
 |
 |
Deze Volkswagen Polo diesel hebben we voorzien van een complete RVS uitlaat met maar 1 demper en een dik sierstuk (PM5290).
 |
 |
Deze Volkswagen Polo hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM150739L) op de originele einddemper.
 |
 |
Deze Volkswagen Polo hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een dubbel sierstuk (PM150739L).
 |
 |
Deze Volkswagen Polo hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM150739L)op de bestaande einddemper.
 |
 |
Deze Volkswagen Polo hebben we voorzien van een R32 look met een RVS sport einddemper en twee
enkele sierstukken (PM5416) in het midden van de bumper.
Deze Volkswagen CrossPolo hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een
dubbel sierstuk (PM150739L).
Deze Volkswagen Polo hebben we voorzien van een RVS sport einddemper met een
mooi dubbel sierstuk (PM150739L).
Deze Volkswagen Polo hebben we voorzien van een enkel RVS sierstuk (PM5570)
op de bestaande einddemper.
Deze Volkswagen Polo hebben we voorzien van een dubbel RVS sierstuk (PM150739L)
op de bestaande einddemper.
Deze Volkswagen Polo hebben we voorzien van twee nieuwe RVS sierstukken (PM5280)
links en rechts op de bestaande uitlaat.
Deze Volkswagen Polo hebben we voorzien van een RVS einddemper met
twee vierkanten RVS sierstukken in het midden van de bumper.
Deze Volkswagen Polo hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met einddemper
en twee gave sierstukken.
Deze Volkswagen Polo hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem
vanaf de katalysator met midden- en einddemper en dubbel sierstuk aan 1 kant.
↑ naar boven
VOLKSWAGEN GOLF 1
Deze Volkswagen Golf 1 cabrio hebben we voorzien van een compleet RVS
uitlaatsysteem vanaf de katalysator met midden- en einddemper en sierstuk (PM5418).
Deze Volkswagen Golf 1 hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysator
met midden- en einddemper en sierstuk.
↑ naar boven
VOLKSWAGEN GOLF 2
Deze Volkswagen Golf 2 hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem
vanaf de katalysator met midden- einddemper en een zelf gemaakt upturn sierstuk (gepolijst).
Deze Volkswagen Golf 2 hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de katalysator
met midden- einddemper en een zelf gemaakt upturn sierstuk.
↑ naar boven
VOLKSWAGEN PASSAT
Deze Volkswagen Passat hebben we voorzien van een RVS middendemper vervangende buis en links en rechts een enkel sierstuk (PM5290).
 |
 |
Deze Volkswagen Passat hebben we voorzien van een dubbel RVS uitlaatsysteem vanaf de middendemper
met twee einddempers en links en rechts een dubbel sierstuk (PM150739).
 |
 |
Deze Volkswagen Passat hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem vanaf de voorpijp met twee middendempers en
een einddemper met een sierstuk (PM5603).
 |
 |
Deze Volkswagen Passat hebben we voorzien van een RVS einddemper met een passend sierstuk (PM2318).
 |
 |
Deze Volkswagen Passat hebben we voorzien van twee enkele RVS sierstukken (PM5290) links en rechts op de bestaande
einddemper.
 |
 |
Deze Volkswagen Passat hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met een enkel ovaal
sierstuk (PM2319) links en rechts, zonder demper.
Deze Volkswagen Passat hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat met sport einddemper en
links en rechts een enkel sierstuk (PM6601).
Deze Volkswagen Passat hebben we voorzien van een dubbele RVS sierstuk (PM5646BS) op
de bestaande einddemper.
Deze Volkswagen Passat TDI hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat
met einddemper en twee dubbele sierstukken (PM150740) die volledig meelopen met de bumper.
Deze Volkswagen Passat tdi hebben we voorzien van een RVS sierstuk (PM150070)
op de bestaande einddemper voor een sportiever uiterlijk.
Deze Volkswagen Passat TDI hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat
met einddemper en twee sierstukken.
Deze Volkswagen Passat W8 hebben we voorzien van twee nieuwe RVS einddempers
voor een voller W8 geluid. De originele sierstukken hebben we weer terug geplaats op de nieuwe dempers om zo
de originele look te behouden.
↑ naar boven
VOLKSWAGEN TRANSPORTER T4
Deze Volkswagen Transporter T4 Pickup hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem
vanaf de voorpijp met twee dempers en een dubbel sierstuk (PM6616).
Deze Volkswagen Transporter T4 hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem
met links en rechts een sierstuk (PM6601).
Deze Volkswagen Transporter T4 hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem
vanaf de katalysator met midden- en einddemper en sierstuk.
Deze Volkswagen Transporter T4 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat
met einddemper en twee sierstukken links en rechts.
↑ naar boven
VOLKSWAGEN TRANSPORTER T5
Deze Volkswagen Transporter T5 hebben we voorzien van een complete RVS uitlaat zonder dempers, i.v.m. een diesel, en
met links en rechts een dubbel sierstuk (PM5648).
Deze Volkswagen Transporter T5 hebben we voorzien van een dubbele RVS uitlaat
op de bestaande einddemper met links en rechts een ovaal sierstuk (PM5706).
Deze Volkswagen Transporter T5 hebben we voorzien van een compleet RVS uitlaatsysteem
vanaf de katalysator met midden- en einddemper. Het eindstuk is dubbel met links en rechts een sierstuk (PM6601).
↑ naar boven
PM Performance, Uw specialist in RVS uitlaten!
© PM Performance 12-2008   |  Al onze prijzen zijn inclusief BTW  
|  Afbeeldingen en prijzen zijn onder voorbehoud van type fouten
|
  |
|